Pozycjonowanie stron WWW – jak to zrobić?

Pozycjonowanie stron WWW

Zaprojektowanie strony internetowej to pierwszy krok ku sukcesowi Twojej firmy, ale co dalej? Później przychodzi czas na pozycjonowanie Twojej strony. Dużo osób zadaje sobie pytanie jak to robić. Jak sprawić aby Twoja profesjonalnie wykonana strona internetowa znalazła się na pierwszych miejscach wyszukiwarki. Przedstawiamy kilka prostych trików, dzięki którym wzmocnisz ich pozycję.


1. Adres domeny
Od samego początku o sukcesie zadecyduje adres WWW jaki wybierzemy dla naszej firmy. Najlepiej aby znajdowały się w nim słowa, które Twoi potencjalni klienci wpisują w Google, aby odnaleźć konkretną usługę lub firmę z Twojej branży. Dobrze też aby nazwa domeny była oddzielona myślnikami a nie pisana jednym ciągiem wyrazów. Dzięki temu wyszukiwarki łatwiej odróżnią konkretne frazy, co pomoże podnieść stronę w rankingu.


2. Dodaj opis SEO
Do strony konieczne jest dodanie krótkich opisów zarówno do jej strony głównej ale też do podstron. Nie zapomnij dodać tytułów poszczególnych stron. Jeśli ma to przynieść skutek opisy muszą iść w parze z frazami na które chciałbyś się pozycjonować. Te ustawienia należy dodać w kodzie strony. Jeśli korzystasz z jakiegokolwiek sitebuildera, w opcjach każdego z nich powinieneś znaleźć możliwość dodania tychże opisów. Kreator automatycznie wpisze je w odpowiednie miejsca w kodzie.


3. Dodaj opisy i tytuły do każdego obrazka
To równie ważne co opisy i tytułu dodawane do stron. Kiedy wyszukiwarka widzi, że strona ma jak najwięcej informacji na konkretny temat wyświetla ją jak najwyżej. Wyszukiwarka widzi wszystkie słowa i opisy, nie tylko te, które widzą ludzie odwiedzający stronę. Dlatego tak ważne jest aby zadbać o opisy, które nie są widoczne np. te do obrazków.


4. Zadbaj o odpowiednie ponumerowanie nagłówków na stronie
Nie chodzi o ich ponumerowanie w tekście, a nadanie im odpowiedniej wartości w kodzie HTML. Pamiętaj aby zwrócić na to uwagę twórcom Twojej strony – nam nie musisz, my o tym wiemy 🙂 Najważniejszy nagłówek na stronie to numerek „h1” – niech będzie w nim jak najwięcej słów kluczy. Te najbardziej wpływają na Twoją pozycję w wyszukiwarce. Odpowiednio te mniej ważne nagłówki ponumeruj – „h2”, „h3” , „h4” itd.. Wszystko to pozwoli zachować odpowiednią strukturę strony i roboty skanujące strony, nadające im odpowiednie pozycje w Google na pewno zwrócą na to uwagę.

Clients Trust Certificate