Optymalizacja SEO strony internetowej

Po co i jak przedsiębiorca miałby dbać o optymalizację strony internetowej?
Strona internetowa oprócz spełniania swoich funkcji informacyjnej i wizytówkowej, w dzisiejszych czasach musi również sama bardzo dobrze się pozycjonować w wyszukiwarkach i sama na siebie pracować. Pomaga w tym odpowiednia optymalizacja strony pod kontem SEO. Jeśli mamy do czynienia z mało konkurencyjnymi słowami kluczowymi, często sama optymalizacja strony przyczynia się do znacznej poprawy pozycji na wiele słów kluczowych


Czym jest optymalizacja SEO? ​​​

Search Engine Optimization (SEO) czyli optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki to wszystkie te działania jakie powinien podejmować przedsiębiorca mając na celu przygotowanie strony internetowej aby była ona w stanie osiągnąć jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki z zachowaniem zasad danej wyszukiwarki. Mają stronę w BOWWE aby samodzielnie zoptymalizować stronę pod kontem SEO nie musimy byc specjalistami w tej dziedzinie. Kreator podpowie nam jak to zrobić krok po kroku.
 

1. Dodaj tytuł strony
To kluczowa część optymalizacji strony internetowej pod kontem SEO. Każdy z tytułów jaki nadasz swojej stronie lub podstronie pojawi się potem w nazwie karty. Jest to również pierwsza rzecz jaką Twoi klienci zobaczą po znalezieniu Cię w Google – pojawia się wraz z kolejną rzeczą…

 

2. Opis strony jest kluczowy
To własnie ten opis pojawia się w wynikach wyszukiwania jeśli ludzie Twoją stronę napotkają w Google. Warto opisać tam jak najdokładniej czym się zajmujesz a przy tym nie zapominać o użyciu słów kluczowych, na które chciałbyś się pozycjonować. Potraktuj go jak krótkie podsumowanie do tej konkretnej strony i streść w nim najważniejszą jej zawartość.

 

3. Uzupełnij słowa kluczowe
To ważne by słowa kluczowe były zgodne z tym co rzeczywiście prezentujesz, sprzedajesz lub o czym piszesz na stronie internetowej. Staraj się używać fraz, które ludzie mogą próbować wpisać w Google. Dzięki temu łatwiej będzie trafić na Twoją stronę internetową, a od tego już prosta droga do przekonania klienta do zakupów.

 

4. Zadbaj o proste linki
Proste linki nie są tak bardzo widoczne jak opis strony czy jej tytuł, ale dla wyszukiwarek są bardzo istotne kiedy przeszukują internet aby znaleźć to, czego szuka człowiek. Jeśli chcesz by znalazł właśnie Twoje produkty zadbaj by proste linki były konkretne i informowały dokładnie o tym co jest na stronie.

 

5. Nie umieszczaj zbyt dużych zdjęć
Duże zdjęcia są piękne, ale bardzo obciążają stronę internetową. Na banerze staraj się umieszczać obrazy nie większe niż 1920px, a w pozostałej części strony dodawaj zdjęcia takiej wielkości jak jest to konieczne. Im mniejsze tym lepiej. Mimo to, zwróć uwagę, żeby nie przesadzić – za małe zdjęcia, na których nie widać co przedstawiają też nie będą dobrze służyć sprzedaży w Twojej firmie.

Clients Trust Certificate